Loading...
Loading...
ru
ru
Loading...
Назад

Условия возврата

Відповідно до чинного законодавства України, зокрема Закону України «Про захист прав споживачів», продукти харчування належної якості, включаючи готову їжу (суші, роли тощо), не підлягають поверненню або обміну після їх отримання.
Однак, у випадку порушення прав споживача, ми зобов’язуємося розглянути вашу скаргу та забезпечити належне вирішення ситуації.

Права споживача відповідно до законодавства:

Стаття 6. Право споживача на належну якість продукції
Споживач має право на отримання продукції належної якості, яка відповідає опису, зазначеному продавцем, та безпечної для використання.
Стаття 8. Права споживача у разі придбання товару неналежної якості
У разі виявлення недоліків продукції споживач має право вимагати:
- усунення недоліків за рахунок продавця;
- заміни на аналогічний товар належної якості;
- повернення сплачених коштів.
Стаття 9. Продукти, які не підлягають поверненню або обміну
Готові харчові продукти належної якості, зокрема суші та інші страви, не підлягають поверненню або обміну.

Порядок вирішення претензій:

Перевірка замовлення при отриманні. Рекомендуємо перевіряти замовлення у присутності кур’єра.
Фото- або відеофіксація проблеми. У разі виявлення дефекту або помилки у замовленні зробіть фотографію/відео як доказ.
Зв'язок із службою підтримки. Протягом 24 годин після отримання замовлення зверніться до нас через номер телефону або месенджер, вказаний на сайті.

Ми зобов’язуємося:

- Розглянути вашу скаргу у найкоротший термін.
- Замінити страву на аналогічну або повернути кошти, якщо недоліки підтверджені.

Умови відмови від повернення:

- Якщо скарга подана із запізненням (після закінчення терміну придатності або через 24 години після отримання).
- Якщо страви вживалися, а претензія подана після часткового споживання.
- Якщо недоліки не пов’язані з якістю продукту (наприклад, суб’єктивний смак).
Ми дотримуємося норм Закону України «Про захист прав споживачів» та завжди прагнемо забезпечити якість нашої продукції та сервісу.