ru
Вход
ru
Условия возврата
Відповідно до чинного законодавства України, зокрема Закону України «Про захист прав споживачів» , продукти харчування належної якості, включаючи готову їжу (суші, роли тощо), не підлягають поверненню або обміну після їх отримання.
Однак, у випадку порушення прав споживача, ми зобов’язуємося розглянути вашу скаргу та забезпечити належне вирішення ситуації.
Права споживача відповідно до законодавства:
Споживач має право на отримання продукції належної якості, яка відповідає опису, зазначеному продавцем, та безпечної для використання.
У разі виявлення недоліків продукції споживач має право вимагати:
- усунення недоліків за рахунок продавця;
- заміни на аналогічний товар належної якості;
- повернення сплачених коштів.
Готові харчові продукти належної якості, зокрема суші та інші страви, не підлягають поверненню або обміну.
Порядок вирішення претензій:
Ми зобов’язуємося:
- Розглянути вашу скаргу у найкоротший термін.
- Замінити страву на аналогічну або повернути кошти, якщо недоліки підтверджені.
Умови відмови від повернення:
- Якщо скарга подана із запізненням (після закінчення терміну придатності або через 24 години після отримання).
- Якщо страви вживалися, а претензія подана після часткового споживання.
- Якщо недоліки не пов’язані з якістю продукту (наприклад, суб’єктивний смак).
Ми дотримуємося норм Закону України «Про захист прав споживачів» та завжди прагнемо забезпечити якість нашої продукції та сервісу.